måndag 27 juni 2011

Millie - min systerdotter

Jag ser nu att det var evigheter sedan jag uppdaterade bloggen! (med några påminnelser från pappa :P)

Sedan sista inlägget har syrrans mage växt och växt och det har t.o.m kommit en bebis :) Jag är den första att erkänna att jag hade fel. Var heelt säker på att det skulle bli en kille, men det var det inte! Det var istället världens finaste lilla tjej =) välskapt och jätte likt lillsyrran när hon var liten.

Jag gick och var nervös över att syrran skulle gå över tiden så vi inte skulle hinna träffa bebb under vår gotlands vistelse, men vi hade nog en telepatisk kontakt jag och bebis för hon kom tom en vecka för tidigt! Hon ville komma ut och träffa sin moster =) Det var dock rätt jobbigt att gå här hemma, tvärsöver landet och veta att hon finns och bara vänta på att få träffa henne. Det gav mej dock tid att shoppa lite presenter till underverket :)

Den 11 juni fick vi träffa henne, Millie Novalie Nilsson. Hon var mindre än jag trodde och det var så mysigt att få hålla henne, få ha henne sovandes i famnen <3 Känslan av att min lillasyster faktiskt blivit mamma har nog inte gått in, men samtidigt känns det inte konstigt att se henne med en bebis trots att hon knappt någonsin hållit i en bebis.
Vi fick träffa och mysa med Millie nästan varje dag vi var på gotland, och när vi var tvungna att lämna ön var det INTE kul att säja hej då! Inte ville jag lämna denna lilla tjej! Jag vill träffa henne ofta och få följa hennes utveckling, men så blir inte fallet. Nästa gång vi får träffa henne är på hennes dop och då lär hon ha växt jätte mycket sedan sist.

Syrran är dock väldigt snäll som uppdaterar mej med bilder! =)

(Ja nu hittar inte datan den här jäkla iphonen så jag kan inte lägga in några bilder!!!!!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint skrivet älskling! Puss

Anonym sa...

håller med dig Sara...jättefint skrivet gumman...men det GÅR faktiskt att ändra på...ni kan FLYTTA HIT :) då får ni träffa henne hur mycket ni vill ;) bra va???

Bamse puss o kram
mamma