onsdag 4 augusti 2010

Från gnista till eld :)

När jag fastnar för nått så fastnar jag för det! Börjar planera och fixa i mitt huvud :) Denna gång är det ett fallfärdigt hus utan stabil grund jag fastnat för :P Det hade varit så kul att få rusta upp det från grunden precis så vi vill ha det :)
Jag o Sara snokade runt där lite för ett tag sen för att kolla in hur det ser ut. Det är ingen som bor där, och förmodligen ingen som KAN bo där nu när huset på vissa ställen hålls uppe av bräder. Redan när vi kom hem och skulle sova hade jag redan renoverat och målat om fasaden och fixat framsidan av den lilla gård som finns, och det vart jättefint :P

Det hade vart kul att se hur det ser ut invändigt också, om det nu är möjligt :) Tänk att få flytta in i ett hus, jag och min älskling. Det hade vart supermysigt :)

2 kommentarer:

Farsan sa...

Hej stump
Man kan nästan tro att du är släkt med Susanne L.
Kram

Camilla sa...

Haha hur kunde du dra dom slutsatserna? 